Voordelen JobTimize
JobTimize levert veel voordelen op, zowel voor uzelf als voor uw medewerkers.
De belangrijkste op een rijtje:
- u heeft geen risico meer rondom ziekte
- u boekt een enorme tijdwinst doordat u niet langer tijd en energie hoeft te steken in het opdoen of in huis halen van expertise rondom administratieve processen
- u krijgt tijd die u aan andere zaken kunt besteden
- uw medewerkers zullen ervaren dat personeelszaken soepeler verlopen, doordat ze één vast contactpersoon hebben en 24/7 gebruik kunnen maken van een handige app
- u heeft betrokken medewerkers (cultuurdragers), omdat zij voor ú werken en niet voor een partij die ze niet kennen
- u heeft altijd online beschikking over de urenregistratie, facturatie en alle relevante gegevens
- u heeft volledige kostenkennis vooraf, u betaalt namelijk één tarief per medewerkers per gewerkt uur
Oftewel, met JobTimize kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen!
Wilt u ook gaan JobTimizen of wilt u meer weten?
Neem dan contact met ons op of bel direct met 0546 760600.